Durant l’estada, vam visitar una granja on vam poder veure i conèixer diferents animals: gallines, conills, ovelles, cabres i rucs. Ens va agradar molt observar-los de prop i aprendre com viuen.
També vam viure una aventura molt especial ajudant un bruixot i una bruixota a protegir el bosc. Junts vam treballar perquè ningú tallés els arbres i vam aprendre la importància de cuidar la natura.
A més, vam fer una excursió al parc dels tobogans llarguíssims, on vam riure molt i vam gaudir baixant una vegada i una altra.
Abans de sopar, vam fer una minidisco on vam ballar i ens ho vam passar genial. Després de sopar, vam participar en un joc de nit molt divertit. Estàvem tan cansats de totes les activitats que vam dormir tota la nit!
Han estat uns dies plens d’emocions, aprenentatges i diversió que recordarem sempre!
Aquí podeu veure les Fotos !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada