Hola famílies!
El primer mes a I4 ha estat ple de descobertes, emocions i molta il·lusió! Ens hem retrobat com a grup i hem començat a construir el nostre dia a dia a l’escola. A través del joc i l’experimentació, hem iniciat un viatge molt especial per descobrir una cosa molt important, els noms de les nostres classes: Nesprers i Espígols. Hem manipulat, observat i jugat.
Amb l’arribada de la tardor, l’escola s’ha omplert de colors càlids. Hem compartit espais de lliure circulació entre les dues classes i el passadís, on cada racó ha estat una invitació a aprendre tot jugant. Hem pintat un gran mural amb els colors de la tardor, hem alimentat esquirols molt afamats, hem construït mini mons plens d’imaginació, hem fet seriacions, hem jugat amb les lletres per crear paraules de tardor i hem creat fulles ben especials tot enganxant papers de colors.
Aquestes primeres setmanes han estat una oportunitat per sentir-nos part del grup, explorar, expressar-nos i gaudir plegats. Estem molt contentes de com ha començat aquest curs i amb moltes ganes de continuar descobrint i volar junts! 💛🍂
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada