El mes de juny ha estat ple d’emocions i moments inoblidables! A I3 hem viscut grans aventures per acabar aquest curs tan especial!
Una de les activitats més divertides ha estat l’excursió al Museu de les Aigües. Allà vam gaudir molt jugant amb l’aigua: vam pintar amb aigua, vam fer transvasaments, vam jugar al sura o no sura i molt més! Una jornada plena de jocs, aprenentatges i rialles ben fresquetes! 💦😄
També hem viscut un moment molt emotiu: l’acomiadament de les nostres mascotes de l’aula. Ens han acompanyat durant tot el curs, ens han ajudat a aprendre a cuidar, a observar i, sobretot, a estimar. Ens hem dit "fins aviat" amb una gran abraçada i molta tendresa. 🐢🐠💕
Per posar el toc refrescant a aquestes últimes setmanes… hem fet una gran remullada al pati de l’escola amb molt jocs d'aigua. Ens vam preparar amb banyadors i moltes ganes de passar-ho bé. Per acabar, ens vam llepar els dits amb uns gelats ben fresquets.
I no podíem acabar el curs sense una bona festa! 🥳 Hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan els anys durant l’estiu. Ha estat un matí ple de música, somriures, fruites i molta il·lusió!
Us deixem aquí una selecció de fotos per reviure aquests instants tan especials. Gràcies per compartir aquest curs amb nosaltres! 💙
Bones vacances i fins aviat! 🌈🌞
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada